Coklat perisa durian

Sekarang ni kan musim durian. Kalau tengok orang jual buah kat tepi jalan memang tak sah kalau takde durian. Bagi yang nak melepas gian cukupla dengan durian kampung, bagi yang high taste pulak mesti nak pekena musang king dulu. Tapi tengok sekarang harga durian kampung pun dah melambung. Walaupun harga durian mahal tapi bagus untuk ekonomi penanam durian. Takdela berlaku lambakan dan kejatuhan harga durian.

Sekarang ni durian Malaysia pun banyak yang dieksport keluar negara menjadikan permintaan untuk durian semakin tinggi. Salah satu cara untuk mempelbagaikan lagi produk durian adalah dengan buat coklat yang mempunyai perisa durian.

Coklat perisa durian

No comments yet

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: